Jakie francuskie perfumy damskie wybrać?

Jakie francuskie perfumy damskie wybrać? Sisley Eau du Soir

Sisley Eau du Soir Francuskie Perfumy Dmaskie 2023

Jakie francuskie perfumy damskie wybrać? Sisley Eau du Soir

Eau du Soir ma cudownie romantyczną historię pochodzenia: została stworzona przez Huberta d’Ornano dla jego żony (hrabiny Isabelle d’Ornano) w 1990 roku i była jej osobistym zapachem, zanim stała się światowym bestsellerem po tym, jak przyjaciel namówił ją do wydania go w 1990 roku. 1999. Christine (ich córka) nosi go dzisiaj: „To mój charakterystyczny zapach na dzień i na noc. Przypomina mi moje dzieciństwo, tak jak nosiła go moja mama, i przypomina mi, kiedy przychodziła do mojego pokoju i całowała się mi dobranoc.” Kobiecy, elegancki i wieczny, jego złożona i bogata kompozycja opiera się na doskonałej harmonii skontrastowanych linii: świeżych cytrusów, zmysłowych kwiatów, ciepłej ambry i piżma – naśladując „wieczorny spacer po hiszpańskich ogrodach królewskich”.

Lancome La Vie Est Belle

Jakie francuskie perfumy damskie wybrać? Lancome La Vie Est Belle

Francuskie Perfumy Dmaskie 2023. Z grubsza tłumacząc jako „życie jest piękne”, La Vie Est Belle zyskała status ikony po pamiętnej kampanii marketingowej z udziałem aktorki Julii Roberts w 2012 roku. Jego kompozycja nadal zachwyca kobiety do dziś, a oryginalny zapach nosi tytuł „francuskich kobiet”. preferowane perfumy”, a nawet plasuje się wśród 4 najlepszych światowych zapachów dla kobiet. Ostateczna formuła jest wynikiem trzech lat i 5000 różnych wersji. Kluczowym składnikiem jest irys, otoczony kwiatami pomarańczy i jaśminem w sercu. Otwarcie kompozycji zapewnia owocowe posmaki czarnej porzeczki i gruszki, podczas gdy baza jest ciepła, gourmandowa i pudrowa dzięki przypominającym migdały akordom bobu tonka, praliny, paczuli i wanilii. Emanuje ciepłą, otulającą, zmysłową aurą.

Givenchy L’Interdit

Givenchy L’Interdit

Jeśli wiesz coś o historii Huberta de Givenchy, wiesz, że był odważny. Niekonwencjonalny i odważny w swoich projektach tchnął życie w modową scenę lat pięćdziesiątych. W 1958 roku – w czasach, gdy perfumy nie miały „twarzy” – dokonał rewolucji, prosząc swoją przyjaciółkę Audrey Hepburn, by została gwiazdą kampanii reklamowej L’Interdit: po raz pierwszy pojawiła się gwiazda filmowa reklama perfum. Współczesne wyobrażenie L’Interdit to zderzenie kolorów. Elegancja białych kwiatów, jasnego kwiatu pomarańczy, uzależniającego jaśminu i kremowej tuberozy, połączona z „intensywnie czarnym undergroundowym” akordem złożonym z dymnej wetywerii, ziemistej paczuli i zmysłowego ambroksanu. Rezultat: hołd dla odważnej kobiecości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

12 − dwa =